CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, July 29, 2010

36 : monolog dalam hati

semalam kelmarin dan beberapa hari sebelum, aku melantak xigt.
konon dh dpt turunkan 3kg tu dh satisfied abesla?
skang tkut plak nk naik scale tu.
tkutttt... mane xnye, dh melantak igt kol 3pagi mkn nasi!hohoh.
konon arini nak start balik mendiet
last2 kelaut jugak. dasar hangat2 taik ayam
cessss


dahla.xnak cite diet dan sebagainya.
malas.

tgk ticker kt atas tu.
lg 3 bulan 3 mnggu je. woahaaa! 3 bulan! macam2 lagi xsettle.
puasa dh nk dekat. sure keje2 sume makin slow.tenaga xcukup. ckp jela nk tdo kn nona.


arini aku dah bukak katil kt bilik aku. clear dh.
ikutkan hati nk je aku bukak almari tu sekali, humban sume klua dr bilik.
tp kang aku nk simpan baju dlm mane.
mau berterabur bilik tu mcm gudang nnti.
so dh dpt bukak katil tu,oklah...
kurang cket keje time nk kosongkan bilik tu nnti.

oh aku plan nk cat bilik ni secepat mungkin. so bile set katil sampai nnti bilik dh siap cat. keje aku ni xsemenggah cket. kang abes bertompok2 cat plak set bilik tidur aku tu.
jd keje plak nk mencucui lg.tambah lg keje.

tapi warne cat belum diketahui lagi.
bab warne ni mmgla. mmgla otak aku tepu.
tp dlm kotak fikiranni mcm nk warne grey je. aritu aku ade komen kt blog mane tah. aku nk cat mcm bilik die n tanye tu warne ape.
pastu aku dh lupe sape tah aku tanye. dh xjumpe.huhu.byk mkn semut sgt aku ni


bab set katil, rasenye aku xpilih wrne putih kot.
ku memilih hitam. klu aku pilih putih, rasenye nnti kene la deco sweet2, ala2 english style.
tp aku nk bilik tu nmpak modern stylish elegant.cewaaah berangan mmg aku no satu.
so hitam la pilihan tepat.

2 nota kecil:

Nur Rawaidah Rahmat

hitam itu menawan =) nanti dah cat jgn lupa share2 ye :)

puan nona

hehe ok nora..

Post a Comment