CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, July 14, 2010

30 : gangguan budak budak

arini aku menyinga kt budak2 dlm umah ni.
bukan sebarang budak dlm umah aku ni.
budak belang budak tompok ngn mak budak
dua budak tu kucing ai la.haha
yg mak budak tu mak angkat dorg.ibu susuan.
eh kire dh mak betul la kn.


tau2 jela nk kawen ni. byk brg kn…
n aku xrajin la plak nk angkt sume brg tu naik atas.
byk gile nk angkut.
aku letak je kt bwh ni.


amboi.................kau...

c budak2 ni main2 plak kt atas plastik.
siap main kt lantern aku tuh!
menjerit aku takut koyak.
sekali tgk,laaaa mak budak yg mengaja upenye!

aja menyorok dlm kotak lantern.
pandaiiiinyeeee~~

mase tu diorg tgh man nyorok2.
aku mrh,wat dek jek.
lg die lompat2.
kesabaran teruji ok
ni aku dh angkt sume brg ketak dlm bilik mak aku.
sbb mak aku g kursus.
kang die balik mmpos la aku kene bebel sbb bilik die serabut ngn barang.
takpe2.
mama marah jap je.
pastu mama yg kemaskan.hahaha.
xla wey. aku yg kemas.percayala.



ni dua pilihan dihati kad kawen aku nnti. tulisan haruslah ada unsur2 pink. kunig xde.hahahah


knp aku rase cm kad raya dh rupenye ek.
tnggal xde gmbr masjid n ketupat jek.
aku xtau mane satu nk pilih.
anda nk bg pndapat pun boleh juga.



niat hati nk tmbah ribbon.
tp pk2 balik, modal beli ribbon tu same je klu beli kad hrge 1ringgit lebih.
tah xtau.
mahu or tak mahu?

13 nota kecil:

mizz sue

yg first cantik

Nora a.k.a Aira

i suka yg first =) riben harus pink kan =)

Xora

mungkin kamu terasa macam kad raya, pasal size dia besar kot? tapi saya rasa, aura kad kahwin tu masih ada. saya amik no 1. no 1 tu tak perlu riben pasal akan jadi makin crowded. bingkai kad dah cantik :D

miss nona

hee mizz sue n nora.sebenarnye sy pun suka yg 1st tu.heee

xora-tula rasenye xde la kot ribbon.jima satu hal.lg satu jimat.hahah so mmg nk jimat.

maslina

no 1 cantik. nampak biasa tapi mewah.

@ty_farEd

suker dua2..!!! cantik simple n tetap nampak grand okeh.. n memang macm yang i suker sangat...!!

farahfatihah

yg 1st tu cantik!!!

miss nona

maslina- hee...bia xmewah asal nmpak mewah ek..

aty - ni amek kt lh creativea aty. heee i pun sokaa

farah- i pun rase 1st lah pilihan hati

sk

hye miss nona,
sy vote utk yg 1st jugak.. yg 2nd tu yg sy terasa mcm kad kawen. hehe

miss nona

hehe...mcmkad raye ek mksud u

sk

ehh.. silap.. haha

a'ah, mcm kad raya. fenin. haha

miss nona

haha xpe2..i cpt tangkap.haha

rose

saya pilih yang 1st..cantik..klasik..hehe

Post a Comment