CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 6, 2010

26 : merapu

makin hari aku makin stresssss. bole x besok bangun pagi bukak mate aku terus dh kawen ngn Mr Y?
xpayah wat majlis2 kawen ni. xpayah uruskan semua hal ni.
kadang2 aku pk,sapelah pelopor adat perkahwinan melayu ni.yang nk kene itu ini,ini kene ade.itu kene ade. mcm2 kene ade.

kan sng kalau berkahwin ni, lelaki dtg meminang, bg mas kawen, nikah, sah, n wt jamuan mkn utk merwar2kan berita pernikahan. selesai.
kan sng....
huuuuaahaaaa

tp sbnrnye xde sape pun pkse kan..aku jugakkk yg nk sume bnde remeh2 ni. klu xwat pun xpe. yeke xpeeee...
kang adela kang kate eh xde ni.eh nikah je? eh simple nye. pfffrrrtt!!

tp, atas keinginan sndri gak.nk wt cmane..org wt cntik..aku pun nak cntik...pastu sendri mengeluh tulis blog sape pelopor adat perkahwinan melayu.haha
ikut ati aku nak je ckp kt mak aku.

"wahai mak,saya nk nikah je. xyahla sanding2.baik duit tu sume saya buat mengelilingi dunia."

rase2 mak aku kasi x? kompem!xkasi.
ko gile nk nikah je kang ape org kate.
asek2 nk kene pk ape orang kate. penat tawwww

5 nota kecil:

pearl jade

na,ak pn pikir cm2
bangun pagi ade org kejut
eh bangun cpat
nak nikah jap lg
ahahahahahha

miss nona

ahahaha..aku xnk nikah jap lg.bgun2 dh siap nikah.
ahahahah

@ty_farEd

betul..!! i pon nak macam tu.. !! tak mao pikir dah..tak larat pikir pon..!! huhuhu~ i sokong u.. :p

gadis jumaat

tu laaaa sapelaaa yg pandai2 stat wat majlis kawen yo-yo an ni kan?? dahhhh kite yg terpaksa menyambung tradisi T_T Kalo gune duit yang sama, konpem dah bleh gi goldcoast 2, 3 kali huhuuuu.

miss nona

aty- tula aty..rase mcm nk bia je sume,nk kawen je.xlaratttt

gadisjumaat- hee nice nme.lahir ari jumat ke? i slalu pk t au,bazir je sume2 ni.. huaerrggghh!

Post a Comment