CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, July 15, 2010

31 : benci

saya benci diet
tapi
saya benci jugak menjadi gemok
sekian

7 nota kecil:

Diebalychouzz

kita sama.. malas nak diet, tapi tuk masa yang sama badan naik je.. kalau tak susutkan badan nanti badan saya macam bola.. huhuhuh sedih.
tapi tetap nak kata, penatnya nak diet.

miss nona

dieba...samel kite... kene susutkan jugak.. i ade lg 5kg nk kene buang..susahhhh~~ nk nangesla..

mmg penat nk diet...

Nora a.k.a Aira

aduh saya lagi 20 kg nak kena turun nii.. oh tidakkkkkkkk =)

Diebalychouzz

baru-baru ni naik lagi sekilo.. haish tu akibat tak endahkan langsung pasal berat.. sekarang baru saya terhegeh-hegeh nak turunkan 4kilo.. agak2 bulan puasa sempat tak nak kuruskan badan.. wedding saya 3minggu lepas raya.. see lepas raya.. kalau raya confirm2 la ada banyak dugaan.. takut...

miss nona

nora- jom same2 diet!heee

dieba- skng berat bape?haah raya nnti sure la byk dugaan...
tu yg nk stat skrg..bulan puase pun byk dugaan.sbb time bkk puasa,mcm2 nk mkn...hehehe

Diebalychouzz

segannya... berat skrg 49.. untuk org rendang macam saya memang da nampak berisi.. seganla nak pakai baju wedding tpi lengan and perut besar..

Time puasa boleh tahan lagi kut. takut lepas raya je.. yela, time raya kan masa ziarah macam2 tuan rumah hidangkan..gooodaan.. huu

miss nona

dieba...
alahai..ringannye 49! i tgk ur pic pun nmpak ok je..
i pun segan sbb nnnti baju wedding jd cm sarung nangka.

Post a Comment