CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 6, 2010

4 : TQ tag

setelah mengoogle2 maka terjumpelah blog marryme2u. aku suke sgt dgn tq tag die. kire xla serabut sgt n plg penting ade chandelier.i loike chandelier!





cute je kan?nti punch kt tepi tu n letak ribbon.. lehla lekat kn kt muffin aku tu.
tp sekarang yg wat aku pening,tag ni warne pink..disebabkan aku nk print sndri jek, aku kene pk cost die.


klu gune colour,bykla duit gune.klu hitam putih,save cket. tp aku nak gk warne warni sbb theme aku nnti purple pink and baby blue. aku rase, just print ats kertas warne warni..jdla wrne warni!hahaha



so menggunakan kepakaran yang tak berapa ade ni, aku pun tukarla cket2..jd putih..tulisan tukar kaler hitam. tmbah cket tarikh n nama. n apply border.


maka,terhasil lah begini



ok ke tak ok ek?ke simple sgt?
disebabkan aku suke bab2 colouring ni,so terlebey rajen,aku wtla lg byk kaler... tp due jela letak cni.
klu nk warne lain,wording lain,lehla suroh saya wtkan.cm adela ek org nk bace.

0 nota kecil:

Post a Comment