CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 5, 2010

3 : bridal

semalam Mr Y cuti.so ambek peluang meninjau2 butik.



bridal 1
drpd aritu dh plan nk singgah bridal boutique kt meru tu.nmpak dr luar mcm cntik.
smpai2,akk tu tgh bz pakai baju kt patung.. sekali aku bg salam,menggelabah die.
tp sbnrnye akk ni mcm fake plak gelabah die tu..haha

kire smbil2 wat gelabah,die pun citer..

"mnggu lepas 5 pengantin kitorang buat"
"mmg hari2 kite bz ni"
"hari ni pun baru je balik ambek barang dr umah pengantin"


kitorang pun angguk2 jela..dlm hati...haha.
so lepas die tnjuk pakej2 yg de ade,die tnjuk lak showroom die.
ade satu jela yg cntik.yg len tu....mak ai..set2 kerawang lagi mak oi....


yg aku xpuas ati ngn akk ni,die dhlah xfaham ape aku nk.tp berteganag leher ngn aku yg die faham n die leh wat. dhlah ko xfaham kak..then ko mcm nek angin plak bile aku xsependapat ngn ko. die ni jenis igt kitorang ni dtg mmg zero knowlede la pasal wedding.

eh eh eh kak...silap besar tuu...
malas nk layan sgt, aku iyekan aje.malas nk layan dah... lepas tu kitorang tnye plak la utk pihak lelaki. ko terkejut x klu aku kate..pakej utk pihak lelaki..die provide yg kerawang2 tu je. tu pun set bdo2 tu 1500 ok. time tu aku rase mcm nk ckp je.


"eh skang bridal sume dh pakai pelamin panel n ade yg leh dpt 1k plus je."


tp akk ni xhabes2 la...nk ckp kt aku... tu dewan punye.tu besar punye..
kire klu ko wat kt umah,ko layak pakai kerawang je. ish marahnye.

then aku pg tgk plak baju2 die. kt cni rase cm nk nanges tgk baju2 die.set agogo kot...
so awal2 mmg dh out of list la this bridal.

tp yg paling xtahan kn ngn ni akk. bile die terangkan kt kitorang.. tbe last ayat die


"so camne?cnfirm nk amek?"

kahkahkah! ade plak cmtu! name pun survey ok.... xsaba akk nk tarik saya ek..very the notty tau akk.



bridal 2 ( azika collection)

bridal boutique yg ni aku jumpe kt internet. sgt2 tertarik hati ngn die punye baju..lawa2!
so semalam pg jenguk. lawa butik!sejuk je mata memandang...baju yg die display pun cntik2.smpai aku ni cm dh xbetul sbb terlampau excited.

g sini.. "cantiknyeee" g ctu "cantik yg ni.nk ni"


Mr Y pun gelak je tgk aku sbb aku excited gle2. lepas bncang2 die pun bg aku quotation. leh tahan harge.stil dlm bajet aku..


aku nak due panel pelamin.sbb aku ngn abg aku bersanding sekali. disebabkn aku ni gedik.aku xnak kongsi the same panel ngn abg aku.aku nk masing2 ade bckground sndri..

die kate leh wat n die siap bg ade due panek kecik letak kiri kanan.


siap ngn make up,baju, wthout trnsport charge sume sekali RM 5200.
great! mmg cun la ngn bajet aku. klu nk add on ape2 yg kite nak..tmbah la lg. two setaed high back chair die caj 400. klu single high back chair yg simple,200..


tp aku nk yg two seated biase je kot..


baju2 yg ade pun sume lawa2. n klu nk wat baju baru,just add on RM 500. ok kan?
ni ade cntoh2 baju die.
make up,die caj 400 per session. tp aku xamek make up.. amek ngn Munie. sbb mase tunang aritu die make up kan aku..
bridal settle.ujung mnggu ni nk pg cnfirmkan n bayar deposti trus.


6 nota kecil:

Durruz Azam

lawak la bridal yg 1st tu. heheh..

i pon berkenan azika ni. tp haritu jmpe bridal yg i book tu, terus lupa semue. hahaha... mayb dah jatuh hati punye pasal kot. :P

puan nona

u book bridal mane durruz?alamak terpengaruh plak kt u.hahaha

Durruz Azam

bridal kat ampang. hihi.

oh Tuhan, tetapkan lah pendirian ku. hikhik.

puan nona

eheh..ampang ek.jauh.seb bek tuhan tetapkan pendirian..heee

cikyuSnida

hello!

ohh ari tu i pegi butik azika tu. baju die santek!! tapi i nk carik songket, so x amek kat die. harga die pon berpatutan. =)

and mekap i masa kawen pun i amek Munie. suuka gile die mekap. kemas & teliti =)

puan nona

haah kn ida?baju azika,santek2!yup songket xbyk design..

hee..i amek munie trus utk nikah,sanding n bertandang trus.hee same!

Post a Comment