CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, October 16, 2010

46 : katil sama hitam, hati lain-lain

semalam set tidur yg diorder di famista dh sampai.
yeayy dh boleh tidur atas katil. selama ni aku tidur atas tilam nipis je sbb awal2 aku dh bukak katil bujang aku tu.

set berwarna hitam tu amat memuaskan ati wlupun sebelum ni cm takut2 nk wt keputusan amek warne hitam.






huuu~~ sebenarnya nk tulis ni mcm xde mood sgt.
sbb arini xjd klua ngn Mr Y. mcm2 dah plan, nk cr kasut, langsir.. n plg penting nk ngedate la!!

sebab musabab xjd klua, aku la! hp aku leh plak mati so aku xsedar la..
iye2 aku wt alarm kol 7. sbb Mr.Y nk dtg pukul 9..
bgun2 tgk tngkap mcm dh terang, tgk hp mati. trus aku lompat katil!


dan akibatnya, kene mrh lah aku. T_T
mau xkene mrh, die dh siap2 tp kol2 aku xdpt. msg xreply.


padan muka aku.
huuu~~~
bencila!

2 nota kecil:

iedayah

bestnye..katil da sampai..uwee..

puan nona

best2! tp makin takut plak makin dekat trikh ni

Post a Comment