CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 1, 2010

16 : OP

OP dah settle. confirm booking.
amek budak jawe @ acai. aku suke kerja2 die. cantik.jumpe die ni hasil googlean sndri. mmg berjodoh nk amek die as OP la ni.heh


suke bace blog encik faisal ni.aku dr email lg pnggil die encik. satu, sbb ak xbiase nk berawak2. kang gune u,pn aku xbiase. pnggil nama acai, dh cm kawan sgt plak. pnggil 'ko' over plak...
so lg baik gune mcm slalu aku ckp kt bapak2 budak. 'encik'.
formal. barulah gomen.

suke gak tips2 die bg kt blog die. tips bakal pengantin, tips memilih photographer, tips mcm2 lg. utk org cm aku, yg xbrape tahu sgt ni, elok sgtlah tips2 tu utk aku.
ape die ckp tu xdela unsur2 bias suro amek die


kt tmpt aku xde pkok2 besar.paling besar pun pkok jambu pn umah aku tu.so xdptla pic cmni






gmba ni sweet.cm hindustan plak ade railway station






kt manela outdoor aku nnti. cm xde tmpt menarik je kawasan aku ni.huhu

13 nota kecil:

didieadila

dun wori..OP akan tau buat tempat xbest jdik best! hehehe..

puan nona

thnks didie! pkok jambu leh jd best x didie?hehe

Xora

jgn risau. acai tu pro. dia mesti tau camne nak atasi even takde props cantik. very good kamu jadi amik dia. kirim salah ye sama dia!

Ilyani

btol ckp didie tu...nnt tau lh OP wt keje die...he3

kay kamal

omg cantiknye!!!! his pricerange macam mana?

cikTari

nona, acai ni pun OP saya. kalau tgk kat blog dia, hasil fotografi dia makin lama makin mantap.

kan?

puan nona

xora- thanks xora! i pun rase mcm dh wt pilihan terbaik!

yani- hee.tula..i rase nk suroh je acai yg carikan tmpt utk outdoor nnti.

kay- i email u ek.tp hrge die mmg sgt sgt sgt reasonable.huhu

ciktari- heee samela kite kn?haah,makin lame makin meletop2 die punye keje.heppi tgk.

Aty Fared

waaaa...cantik nyer...!!!!! i suker 1st picture atas pokok tu...!!kat maner tu agaknyer ek...

puan nona

@ty- tu kt ipoh ati..

Fathiyah

hi miss nona =)
eh,faisal ni jd co-photog ms my wed tau.dia assist moqh ms tu.dia mmg best la miss nona.sure u akan enjoy je ms bergambo.btw,nak tukar link blh?hehe

iedayah

sweet gile gmbr2 nye ek..

puan nona

fathiyah- owh acai pun terlibat ngn wedding u ek.heee..
jom2 tukar link!

iedayah- haah sweet kan?

huda

hi nona :)
boleh share quoatation x.
nhudashah@gmail.com

Post a Comment